Kicsit a forumrol

    A portfolio.hu tozsdei foruma gyakorlatilag olyan mint egy magyar Mos Eisley... ez a gyujtohelye az orszag leghitvanyabb sopredekenek! :D
     Talalkozni itt minden fele fajzattal es agylennyel...Egyfajta bizarr tarsadalmi kiserlet ez, amolyan modern kertecharc ahol a reszvevok maguk sem tudjak hogy miert, de valamiert megis kuzdenek egymassal.

     Egyszer regen amikor kb semmit nem tudtam a tozsderol es megprobalkoztam ha jol emlekszem kerek 100e ft-tal uzerkedni, a forumon kb ugyan ez volt a helyzet de akkor meg mit sem tudvan es johiszemuen meg is ettem a dumajukat. Egyik nap vettem mert mindenki azt mondta, masnap meg mindenki karogott hogy pince lesz es akkor adtam. Hamar rajottem hogy ez igy nem fog menni es fel is adtam a picsaba...
    Nem is igen foglalkoztatott a dolog jo par evig, de valahogy mindig ott motoszkalt a gondolat, hogy meg kene tanulni ezt a tozsdezest mert berbol es szakacskodasbol nem igen lesz meg mindene az embernek amirol almodik.
    Akkor jott a HVG cikk hogy a mi Lorincunk beszallt a zinternetbe es nem 10e huffal mint a vagasiferi!! Habozas nelkul atgondoltam mi az a penz amit erre a celra be tudok aldozni es mar hivtam is muttert hogy  vegyen papirocskakat... Olyan reg csinaltuk hogy meg azt is elfelejtettuk hogy kell megbizast adni.
    Amint megvolt az elso par pakk eszembe jutott hogy ra kene nezni, hogy megvan e meg a Pf. forum, hatha lehet majd infokat csapolni! Szumma szummarum vagy hogy a faszomba mondjak haaaaaat nyertem is meg vesztettem is ezzel!! :DD
     Azt majd hogy a merleg nyelve merre billent, majd akkor fogom tudni osszegezni ha kiszaltam a bulibol mert a dolgok es az emberek keplekenyek es valtoznak a tozsdevel egyutt.

   Az elejen, az elso fel evben kb nagyon elveztem.. Ez volt az az idoszak amikor mindenki hasonlo keppen gondolkodott/varakozott a papirt illetoen. Egy volt az utunk es semmi dolgunk nem volt csak elvezni egymas tarsasagat es jo hangulatban mulatni az idot! Ekkor a penz meg nem mergezte meg az embereket es mindenki kb azonos poziban ult.
   Egyenletesen emelkedve persze ez ertheto volt, mindenki keresett es az egyenlegek csak nottek.
Mindenki hangoztatta a celarakat es ment az almodozas. Kozben sokakrol sok szemelyes info is kiderult es kesobb paran privatban is megkerestek egymast szimpatiak alapjan. Igazan hianyzik ez az idoszak es egyaltalan nem a szamlaemelkedes miatt.
   Aztan kezdtek valtozni a dolgok. A karogok egyre jobban es hatekonyabban szivarogtak be es mergeztek az egyre feszultebb es idegesebb befektetok hangulatat, bomlasztottak az addig kialakult kozosseget. A sohaelnemadom emberkekrol kiderult hogy megiscsak adogatjak, majd amikor mar egyesek megtollasodtak ,megindult az irigykedes is es egyre jobban kezdett a forum hangulata negativra fordulni ami azota is tart.
    Nem segit ezen az se, hogy ez a seggnyalo kis karpatmedencei olvasztotegely nep amugy is ilyen, hogy egy csepp osszetartas nincs benne es ha kell akkor a legjobb cimborajabol kiszakitott veres karcsonkkal veri romma a sajat anyjat egy filler profitert....

     Itt tartunk most. Majd szepen kulon kulon is megismerhetjuk a szereploket "kissgoodbye" Popejtol kezdve "nemadjaelagep" Bandikan at Zeller"lazacosmegfelelesikenyszeremvan"Evikeig es vannak itt meg sokan masok... Olyan ez mint a Valo Vilag villa ahova sajat magukat zartak ossze az emberek hogy aztan hobbibol egymas idegeire menjenek nap mint nap. Fonyeremeny nincs, tehat ebbol a szempontbol meg egy Alekoszt is jobban meg tudok erteni hogy mi a faszert csinalta...Bevezetesnek most kb ennyi...
 
    Maradjatok velem mert a reklam utan folytatodik majd ez a bizarr valosagshow!








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések